Výměna / Vrácení

V případě, že Vám zboží nevyhovuje, je možné jej do 14 dnů od doručení vrátit do 40 dnů od doručení nebo vyměnit. (Pro objednávky od 10.3.2020 do odvolání.)

Na všechny produkty se vztahuje záruka 24 + 12 měsíců.

Doporučujeme vyplnit náš formulář odstoupení / výměny

Postupy při výměně zboží popisujeme na stránce: VÝMĚNA

Vrácení zboží je možné:

 

1/ Zasláním na adresu (dočasná změna adresy):

Zboží nám prosím zašlete na adresu níže. Zásilku doporučujeme zaslat jako doporučený dopis. Platíte pouze poplatek za doručení zásilky na adresu.

Finaj Czech s.r.o.

Kostomlatská 682/8

190 00 Praha

Budeme rádi, pokud k této zásilce připojíte i krátký popis proč jste se rozhodli zboží vrátit – pomůže nám to do budoucna zlepšit naší nabídku. Samozřejmě ale důvod psát nemusíte. Také prosíme ke zboží připište číslo vašeho bankovního účtu, kam chcete zaslat zpět peníze.

Prosíme uchovejte si podací lístek či číslo zásilky, pro řešení případných nesrovnalostí.

2/ Prostřednictvím Zásilkovny (Zasilkovna.cz): Tato možnost není dočasně doporučená z důvodu aktuálního uzavření obchodů.

Na pobočce https://www.zasilkovna.cz/pobocky, která má zavedenou službu reklamační asistent (98% poboček) stačí předat zabalenou zásilku a oznámit nebo předat kód:

901 04 904

iVeronika.cz

Obsluha pak vytiskne štítek pro vrácení, nalepí ho na zásilku a předá potvrzení o převzetí zásilky. Za 6 - 10 pracovních dní obdržíme zásilku zpět (dle rychlosti Zásilkovny - u vratek je mnohem nižší než při doručování, která je obvykle do 2. dne).

Vratky po obdržení vyřešíme zpravidla nejpozději do týdne. Celkově tedy počítejte prosíme s dobou 14 - 18 dní na vyřízení. Za tuto službu na druhou stranu však nic neplatíte. Lhůta 14 dní pro vrácení zboží je v tomto případě splněna v okamžiku odevzdání zásilky. Nikoli v okamžiku vyřízení čí přijetí. Prosíme nechte si potvrdit přijetí zásilky od Zásilkovny pro případ nutnosti dohledání zásilky.

Přiložte nám prosím vyplněný formulář (ke stažení zde) nebo je možné napsat požadavek na výměnu (dle pravidel na stránce VÝMĚNA) či vrácení peněz vlastními slovy na lístek přiložený k balíčku. 

Pokud vracíte zboží a máte platbu Twisto, tak můžete A) Twisto fakturu uhradit a peníze pak vrátíme přímo Vám (prosíme o uvedení čísla Vašeho účtu pro vrácení do formuláře či lístku v balíčku) a nebo B) pokud se bude již blížit termín splatnosti faktury můžete telefonicky požádat Twisto o bezplatné prodloužení splatnosti v rámci výměny / vrácení.

Abychom mohli po obdržení zásilky dohledat od koho přichází prosíme uvádějte pokud možno vždy číslo Vaší objednávky a v případě vrácení peněz číslo účtu kam chcete vrátit peníze či případný přeplatek.

Štítek pro zásilkovnu Vám na požádání můžeme také poslat emailem. Stačí nám napsat na info@iveronika.cz.